Allt o inget

Oj jag trodde att jag skulle skriva här jätte mycket när jag väl skaffat en blog. Men har liksom inte haft tid, och har jag haft tid så har jag inte orkat. Har jullov nu, gick sista dagen i tordags. Avslutande debatten gick jätte bra :) Alla julklappar är klara förutom en chokladkartong till farmor o farfar och en till mormor o morfar. Ska bo hos Älsklingen nu i tre veckor och det ska bli underbart<3 Mandy o Hanna hade 20-årsfest i fredags. det var galet på alla sätt och vis. Haha men vad kan man vänta sig när man har playboy och porrtema? Men men som sagt galet kul var det !! Igår var jag och mandy på hotellet och det var nice. Efterfest med och de kom fram till oss !!



Lämna En Hälsning Till Mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0