En vadkaka senare

Kom hem från fotbollen för någon timme sen. Uch stackars Oskar blev stämplad, eller sparkad (eller nått är inte så bra på det där med fotbollsord) av en kille med dobbarna på vaden. Han fick en vadkaka och fick avbryta matchen. Fotboll är aldels för skadofyllt, det är därför jag inte spelar ;) haha nä jag är asdålig på fotboll, och nästan all annan sport med för den delen ! men det är kul att titta (om man känner någon som spelar). Synd att inte Baby spelar det hade varit kul att titta på honom.

Längtar efter Älsklingen, tycker inte om den veckan han jobbar eftermiddag vi träffas knappt inget då. Jag tycker inte om att gå och lägga mig när han inte är där.


Lämna En Hälsning Till Mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0