frillan fixad

Japps nu är jag nyklippt och nyfärgad. Väldigt nöjd men det kommer ta lite tid att vänja sig vid att inte vara hel blond.

I eftermiddag blir det till att titta på fotboll med min sötnos Sandra, Oskar speler. Imorgon blir det en sväng till Växjö Sandra och jag ska fixa till vårt arbete så vi får det godkänt. Tror jag sover där en natt med. Det kommer kännas konstigt att flytta tillbaka till Växjö och vara själv i lägenheten. Och det kommer kännas änu märkligare att sova själv, vill ju att min baby ska sova jämte mig alltid ! Vi har pratat lite om att flytta ihop men vi har bestämt att vi ska vänta med det till baby tagit sitt lastbilskörkort.

 
Före slingorna                                                           Med mina nya slingor



Lämna En Hälsning Till Mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0