Hösten närmar sig med skrämmande steg ..

jag börjar känna att det snart är dags med skolan. 31 Augusti börjar jag ingen. Ska läsa geografi, det ska faktiskt bli kul. Har varit ledig i tre månader men tiden har gått jätte snabbt ! Vad har jag gjort hela sommaren?


Midsommar med Bästa Brudarna i Köpingsvik


Grill och kort kväll hemma hos Hanna


Vi var på semersterfesten i Norhult


Baby o jag tog en tripp till Öland och firade min födelsedag


Hanna o jag var och såg TAkida


Olsmässan med mina fina <3 Förfest hemma hos Oskar


Jag fyllde 21 och det firades av brudarna


Baby fyllde 21 och fick en fin klocka av mig


Älsklingen och jag var i Stockholm en vecka.


Tjejerna o jag var på Cowboy fest i Vaggeryd :)


Björns söta kusiner från Dalsland var på besök


Vi hade en mysig kväll med grillning, fiske, kräftfiske och spel i Abbe

Vi var i Näshult och firade Sandra hon bjöd på jummie fika


VI firade Sandra o Maja som fyllt 21


Vi hade myskväll och grabbarna gjorde smörgåstårta till oss.


Hanna hade "Hej då fest" innan hon flyttade till Västervik.


Baby o jag hade en myshelg på öland.


Jag klarade min uppskrivning och jobbar på min uppkörning

Lämna En Hälsning Till Mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0