hypokondriker (eller vad det nu heter)

Japp det är min pojkvänn det. Han ringde mig tidigare idag och sa att det nog var bäst att jag sov hos mamma i natt eftersom han kanske hade influensa. Va sa jag, men ska du åka hem från jobbet. Det kunde han inte för det var inte han som körde. Jag sa att jag kunde hämta honom för jag skulle ändå köra (övningsköra) åt det hållet, men det ville han inte heller. så jag sa till honom att om han var frisk nog att jobba kunde jag nog sova hos honom. Så söt, senare när jag pratade med honom och frågade hur det var sa han att han inte mådde så dåligt och inte trodde att han hade feber men han hade ont i kroppen. Han hade inte sovit dåligt, nej han hade influensa. Det är typiskt min Älskling, det värsta man kan drabbas av det får han. Håller på att tappa upp ett bad till honom nu så får vi hoppas att han mår bättre sen. Han kom hem nog så det är bäst att jag tar hand om honom ;)

Lämna En Hälsning Till Mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0