ljusbruna slingor eller inte?

Var och bokade en klipptid nyss, fick den redan imorgon. Vet inte riktigt vad jag ska göra. Funderar på om jag ska göra ljusbruna slingor men är rädd att försktöra mitt blonda hår. Baby var en engel så när jag frågade om jag fick låna pengar till klippningen sa han att han kunde betala den. Love Him <3 (men det gör jag ju såklart även om jag fått betala själv, men det är ett plus!)

Baby och jag bar ju och myste på Öland i helgen och vi pratade lite om vad vi ska göra på vår fyraårsdag den 14 september. Tyvärr är det en måndag så vi kan inte åka iväg. Vi funderar på att fira helgen innan och sen kanske gå ut och äta på måndagen. Men vad ska vi hitta på för mys under helgen? Tips tack !

Lämna En Hälsning Till Mig
Postat av: Sandra

Du kommer bli jätte snygg i ljusbruna slingor babe. Men förstår att det är ett svårt val nu när du har så blont hår. :). Ett tips till er 4 års dag är att åka någonstans och bo på hotell. Typ Malmö, Göteborg kanske :)

2009-08-24 @ 21:20:01
URL: http://sandrishh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0