Ta tag i dig själv

Ja när jag flyttar tillbaka till Växjö är det dags att ta tag i sig själv igen. Min pojkvän kan äta vad han vill och ändå vara smal och fin, orättvist !! Usch denna sommaren (precis som alla andra sommrar) har varit full med skräpmat, glass, fika och godis, och vem kan motstå när pojkvännen säger "Älskling ska vi köpa pizza, jag bjuder". Nä nu får det bli ordentlig mat på ordentliga itder och springrundor med min underbara Sandra, har faktiskt saknat det ! Men hon kommer säkert springa ifrån mig för jag kommer ha jätte dålig kondis eftersom jag inte tränat något i sommar.

Maj är mitt mål, jag ska nå det !! Önska mig lyckatill det kan jag behöva ;)

Lämna En Hälsning Till Mig
Postat av: Sandra

Jag lovar att inte springa ifrån dig första gången i alla fall. Har också saknat våra springrundor bruden. Men nu blir det ändring. Och imorgon blir det mys<3

2009-08-27 @ 21:20:01
URL: http://sandrishh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0