- Jag vill också gå på barty !

Det verkar inte som det blir någon fest imorgon. Tråkigt tycker jag och funderar på vad jag ska göra istället.
Vara kvar i Växjö eller åka till Vetis? hm .. Vill ju gå och julhandla med Sandra imorgon men om jag ska till vetlanda vill jag åka med Björn så jag slipper lägga ut onödiga pengar. Jaja vi får se hur det blir.

ÅÅÅ jag som var så festsugen. men men, får ladda inför en annan helg.
Men hur kul är det när man taggat hela veckan .. suck suck hockeypuck. Jag säger som Håkan:
- Jag vill också gå på barty !!




Lämna En Hälsning Till Mig
Postat av: Sandra

Förstår hur du känner baby, men det är ju roligare när alla kan vara med och alla är friska. :) får hoppas att vi blir friska så får vi festa snart istället :). ja vill jätte gärna julhandla med dig och kanske ta en fika också. Skulle va mys <3

2009-12-03 @ 18:49:01
URL: http://sandrishh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0