Det var väl roligt, hurra ?

Nja .. eller jo .. eller mja.. elle nje eller visst.
Det är såklart snön jag talar om. Visst tycker jag det är fin och mysigt och juligare och allt sånt där när det är snö ute. Men fy för att behöva köra bil i detta vita, vackra, hala. Och jag har aldrig kört bil när det varit snö tidigare. Aldrig, inte ens övningskört. Är jätte nervös för detta. Visst måste jag förr eller senare. Ska ju hem till Vetis på torsdag och har ju bilen här så då blir det till att köra om inte tidigare.

Nu blir det snart staden med Mandy o Sandrishh. Gosigt i mängder tycker lillai <3<3 Lite mer julklappsshopping och kanske lite planering av vårt julklappsmys. Och höra lite vad flickorna har planerat inför söndag.



Mina söta knäppisar <3

Lämna En Hälsning Till Mig
Postat av: Hanna

Kör försiktigt bara, mellan norrhult & vetlanda brukar det vara lurigt me alla skarpa svängar !? :s Hihi ;)

2009-12-16 @ 15:22:27
URL: http://thecellardoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0