Jävla tenta och jävla jag

Asså vad är det för jävla tenta? Sju sidor på två dagar. Är inte det lite väl ambisiöst? Och det är inte direkt enkla frågon. Jag menar, vad fan bryr jag mig om rt 90? och jag struntar blankt i de fyra svenska officiella kartorna i svere och deras innehåll. Orka !
Och sen har jag inte boken heller. Menar jag tänker inte lägga ut 400 spänn på en bok som jag aldrig kommer röra sen ! Så glad i hågen (not) gick jag till biblan och skulle plugga där. Men där fanns såklart inte boken heller.. Det borde jag ju fattat, varför gick jag inte dit tidigare?
Tur att min klasskompis Anna är så snäll och lånar ut sin bok till mig några timmar ikväll. Tack !
Men step blir det ingen. Hinner inte det. Och kommer nog inte hinna med afron imorgon heller. BLÄ jag kommer på panik när jag inte få träna..

Så på fredag hoppas jag att mina fina flickor kommer till mig för då vill jag supa bort allt vad gis heter och dansa röven av mig !! Hoppas ni som är sjuka frisknar till och att alla blir lika party sugna som jag.


Lämna En Hälsning Till Mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0