Julafton o juldagen

Julafton var mysig - men det var ett väldigt farande. Först hos mamma på julfrukost, sedan ut till Björns föräldrar jag var där några timmar men Björn stannade längre, sedan åkte jag till min faster och kusiner och firade på pappas sida och sedan hem till mamma för att fira ännu mer. Mega mysigt verkligen men det är tur att det bara är jul en gång om året, jag skulle fan inte palla fler dagar med allt farande och allt stress inför.
Är verkligen jätte nöjd med mina julklappar och det känns som att jag lyckats bra med julklapparna jag köpt med. Julklappen jag köpte till Skatten- ett dataspel, blev han jätte glad för men jag har kommit på att det var nog inte så smart för nu kan jag knappt få kontakt med honom och han blir jätte sur när han inte får spela. Det är ju kul att han gillar det men jag hade väl mer tänkt att han skulle spela det när jag är i Växjö, eller någon annan stans. Inte julhelgen alla fall då jag vill att han ska mysa med mig.

Juldagen var kul. Förfest hos Maja med brudarna, väldans trevligt. Synd bara att vi fick gå så tidigt eftersom det alltid är så mycket folk ute på juldagen. Jag vill ha långa förfester så man inte behöver stressa i sig drickan och bli illamående. Men det var nog ganska lagom för mig tror jag - lite till hade nog inte skadat, men hellre för mycket än för lite som vissa andra ;). Haha stumpan har du blåmärke efter fallet hemma hos Maja? Nä men det var kul och tur att boysen stod i kö när vi kom till hotellet så vi kunde smita in i den och slapp ställa oss sist. Hatar igentligen folk som gör så men igår pallade jag bara inte att stå så länga och vänta. - bad girl. Tack till er som gjorde kvällen lyckad.

Lämna En Hälsning Till Mig
Postat av: Miss Hanna

Haha.. ja gud ja.. jag har värsta röda mörket på ryggen & ont har jag haft med! :s Min fullaste kväll hittills ! Men tror jag hade kul hela tiden iallafall !? ;) Var ju nästan full hela lördagen också ju ! Jösses ja !!

2009-12-27 @ 18:17:29
URL: http://thecellardoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0