Julmys byts ut mot explosion

Börjar faktiskt få lite mer julkänsla nu, eller nja  det är väl överdrivet men jag längtar allt lite till julen. Har fått upp min adventsstjänra och lite lljus och infinner sig faktiskt en behaglig känsla av mys. Gillas !


HJÄLP !! Skulle precis gå och ta en bild på min fina stjärna som jag tänkte lägga upp. Den var släkt för jag har varit hos Sandra en stund ikväll. När jag skull tända lampan blixtrade det till lite och sa PANG ! jävlar vad rädd jag blev. jaha där fick jag för den mysstämningen.
Nähä nu får jag väl kolla om jag har någon annan lampa som jag kan byta till (om jag vågar röra den explosionsartade lampan vill säga)

Lämna En Hälsning Till Mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0