Kvällen och så ..

Det var en trevlig tur till staden. Fick mycket köpt. Nu är det bara mami, farmor o mormor kvar och jag tror att jag vet vad jag ska köpa till dem. Känns skönt att slippa ha panik och stressa.
Håller med Sandra, det är mysigt att slå in paktet. Då får man riktig julkänsla. Har idag slagit in mitt första. Dock är jag inte så bra på det, men men, det är tanken som räknas :)
På tisdag blir det troligtivis mys och julklappsbyte med flickorna.

Åt nyss tunnbrödsrulle med tonfiskröra, jag är fan expert på det ;) Idas speicalare.
Nu blir det te och Bridget Jones dagbok.


Lämna En Hälsning Till Mig
Postat av: Hanna

Det blir perfekt med julmys & klapps byte på tisdag ! ;) När & vart ? :)

2009-12-16 @ 15:20:18
URL: http://thecellardoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0