ris - en het potatis

moahahaha Vår lärare tyckte han var riktigt smart när han kom på denna överskriften till föreläsningen ida. Vi pratade om spannmål, svält och odling i världen. Och jag har lärt mig att ris är den viktigaste grödan som finns. Den är både nyttig och lätt att odla. Jag tycker inte om ris (beställer som jag tidigare visat pommes på tairestaurang) men kanske ska försöka lära mig äta ris. Det kanske är dags när man är sådär 21 år.
Den här kursen känns faktiskt riktigt intressant. Vet inte om det är för att förra kursen var ap tråkig eller om det är för att den faktiskt är intressant.. Men, men skit samma varför, det vikitgaste är att jag faktiskt lyssnar och tar in det som läraren säger.


Lämna En Hälsning Till Mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0