tänk om jag ångrar mig och sen ångrar mig igen.

Om en liten stund blir det staden med lillai och mami. Lite julklasppsshopping. Vill hitta något riktigt fint till henne så jag ska lyssna riktigt noga och se vad hon tittar på. Har hittat en bra julklapp till pappa och vill hitta en bra till mamma med.

Jag börjar nog bli vuxen. Ja, det är nog så det är. Lite, ibland alla fall. Jag ser helt ärligt mer fram emot att se hur glada alla ska bli över julklapparna de ska få av mig än vad jag ser fram emot mina egna julklappar.

Sen funderar jag på hur jag ska göra med Han, Skatten. Hm.. har två olika val .. vet inte riktigt. lalala .. funderar på vem jag ska rådfråga. Men det får nog bli så, faktiskt. Ja hm eller ..

haha jag skulle nog köpt tröjan "Tänk om jag ångrar mig och sen ångrar mig igen" SÅ jag !!

Lämna En Hälsning Till Mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0