A magic kiss in the rain <3

Var ute på promenad med Älsklingen i regnet. Jätte mysigt <3 Tog oss en titt på lite nybyggda hus och funderade lite på hur vi ville bo. Stor trädgård, liten trädgård. Enplansvilla, källare eller övervåning. Stort eller litet. Tyvärr tycker vi inte alltid likandant, nästan aldrig när det kommer till hur vi ska bo faktiskt
 När jag skaffar familj vill jag ha ett stort hus med stor trädgård där barnen kan leka. Jag vill ha en mysig utomhusplats där man kan bjuda hem sina vänner och sitta och grilla på sommarkvällarna. Jag vill inte bo i en för stor stad. Växjö är aldeles lagom så jag hoppas att jag får ett jobb där när jag tagit examen även om det r en student stad. Björn vill bo ien lägenhet i Stockholm. Han säger att han haft trädgård hos sina föräldrar och vill INTE ha en stor gräsmatta att klippa.
Jaja men det var mysigt att prata om hus och boende ändå, det betyder ju att vi fakiskt ser en framtid tillsammans.

Lämna En Hälsning Till Mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0