Brända mandlar och en JÄTTE polkagrisklubba

Hade en mycket trevlig kväll med Björn, Christoffer och Hanna. Borde göra sånt oftare ! Bara träffas, ta något att dricka och prata.

Och Baby är jag inte irriterad på längre, hur skulle jag kunna vara det?
- Älskling jag har köpt en present till dig
- Jasså? vad snäll du är.
- Det är en överaskning. (det var tyst en liten stund) Jag har köpt brända mandlar,
Så söt han är. Han kunde inte vänta tills han kom hem med att tala om vad han köpt till mig. En stor polkagrisklubba fick jag med. Hanna tyckte det var jätte kul att den täckte nästan hela mitt ansikte. jag älskar presenter !

Lämna En Hälsning Till Mig
Postat av: Gullet

Den JÄTTE klubban kommer ta veckor att äta upp , du kommer ju slicka ihjäl dig på den , hahaa ;) ;)

2009-07-05 @ 18:17:56
URL: http://missswanstrom.blogg.se/
Postat av: Ida

haha ja, vill men mena det ;)

2009-07-05 @ 20:49:49
URL: http://idalindahls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0