Drygve Dryg !

Det är min pojkvän det, Drygve Dryg.
"Ida kan inte du, jag, Hanna och Christoffer gå ut och ta en öl?"
"Men ni kommer väl inte hem förrän sent?"
"Jo vi kommer hem vid 8 - tiden"
"jaha jo men jag ska höra med Hanna" Sedan bestämdes det att vi skulle ut och att grabbsen skulle vara här vi 8-tiden. Halv 8 ringer jag för att höra hur långt de har kommit.
"Vi är kvar i Gränna och sitter och äter nu"
"men skulle inte ni vara hemma vid 8?"
"jo men vi åt inte förrän nu, vi är inte hemma före nio" Tro inte heller att det lilla dryga gossebarnet hade tänkt ringa och tala om för sin flickvän att de blir sena, nä hon får ringa och fråga själv var de är !

Lämna En Hälsning Till Mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0