Mysigt i Växjöstaden

Goset och jag åkte till Växjö efter jobbet och köpte födelsedagspresenter. Jätte nöjd med min present till honom.
Köpte mig även en rockring som jag ska träna mina magmuskler med ;)

I måndags hade vi mys med bästa brudarna hemma hos HannaDarling. Det var längesedan och jag har saknat dem! Vi tjejer är overdeliga för mig<3
"Fan tjejer... Asgarv... Jag skickade fel .. Jag skickade till Alle !!" Haha Manda satt fast i en kjol och kunde inte få av den för dragkedjan funkade inte. Vi hade jätte kul åt detta och hanna skulle skriva det till en kompis. Det är bara det att sötnöten skickar meddelandet fel !! haha jävlar vad vi skrattade. Det var länge sedan jag skrattade så mycket. Som sagt mina flickor betyder mästans för mig !



Mina fina <3

Lämna En Hälsning Till Mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0