Sälskapssjuk !

Jobbat på Mogärdeskolan i eftermiddag. Skönt att ha något att göra och lite pengar blir det ju alltid.

Nu är jag sälskapssju ! jag saknar mina flickor jätte mycket, och Älsklingen med som jobbar eftermiddag denna veckan. Flickorna min vi måste se till att träffas snart igen. Vet att det inte var jätte länge sedan men jag saknar er i alla fall. Hatar att bara gå hemma och inte göra något.

HannaDarling o SandraSötis hur jobbar ni denna veckan? Lust att träffas någon dag eller i helgen? Love my Ladys <3




Lämna En Hälsning Till Mig
Postat av: Gullet

Saknar dig med <3 försökte få tag på dig idag , men du kanske jobbar :( Jag jobbar hela helgen , men kan träffas efter 6 på kvällen å på söndag kan jag efter 12 :) skulle va mys me en promenad nån kväll ? <3

2009-07-02 @ 13:29:01
URL: http://missswanstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0