Lite om helgen

Har varit på smyckeklass hos Frida im eftermiddag. Gjorde mig ett fint armband, me like :)
Igår var systeryster, pappsen o jag och badade i kyrkviken, myspys. Det var jätte varm och skönt i vattnet ! Önskar att baby och jag hade mer ledig tid tillsammans så vi kunde göra mer mysiga saker ihop.

Ikväll ska Björn, jag, Hanna o Christoffer ut och ta något och dricka. ska bli trevligt. Hoppas bara att det inte regnar och åskar mer. Funderar på vad jag ska ha på mig ..

Imorgon hoppas jag med på bra väder, har lite planer på att åka och bada med tjejera, får se vilka som kan. Var länge sen vi träffades allihopa nu. Men alla jobbar olika tider och har olika saker inplanerade. Tider förändras, jag vet. Allt kan inte vara som det alltid varit, jag vet. Men ibland saknar jag det faktiskt lite.

Nästa vecka börjar jag jobba. Ska vara på ett ställe som jag inte varit på innan så jag är lite nervös. Jag öpppnar med, så jag ska ta emot barnen själv. Jag vet inte vad de heter och inte hur många de blir. Sen kommer jag inte rikigt ihåg hur vi skulla göra med frukosten, blä nu blev jag bara ännu mer nervös när jag skrev ner det. Men det löser sig väl antar jag, det brukar det göra.

Lämna En Hälsning Till Mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0