då va det gjort

Japp, skönt att ha det överstökat ! Usch vad jag hatar muntliga redovisningar. Men å andra sidan vill jag inte sitta och skriva långa uppsattser heller. Det är svårt att göra mig nöjd helt enkelt. Hur gick det då? Ja det gick väl inte jätte bra, Blir nervös och glömmer vad jag ska säga. Men men blev godkänd iallafall.
Eftermiddagen består av att läsa, läsa och läsa. På torsdag ska vi ha läst ut tre skönlitterära böcker. De är visserligen intressanta men det tar ju sådan tid. Snart ska jag och Sandra gå och handla med. Kul att bestämma själv vad man ska äta men jobbigt att bära hem allt. Tänkte ju storhandla igår när Björn skulle köra ner mig till Växjö, men sen blev han arg och vägrade att göra det. så det blir till att gå. Jaja men det är ju trevligt när sandra följer med.

Lämna En Hälsning Till Mig
Postat av: Gullet

Handla massa gott & bjud hem mej då en kväll <3

2009-03-23 @ 19:44:59
URL: http://silvertar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill du vinna en ny mobil?

2009-03-23 @ 19:50:37
URL: http://click.double.net/?25669;188;10613
Postat av: Anonym

Ja det ska jag göra ! Kommer ju sakna dig när jag är här.

2009-03-23 @ 20:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0