lördagen

Igår var jag en duktig tös och gymmade :) Sprang en halvtimma på löpbandet *stolt*. På kvällen var det fest i Norrholt hos en kompis till Hanna o Anton. Mycket trevligt! Mamma hade problem att hitta lägenheten när hon skulle hämta mig hon tyckte att det var "mitt ute i skogen" haha. Hanna pluttan satt inte still längre än två sekunder så det var tur att det fanns mycket trevligt folk att prata med ;) Blev lite konfliker mellan några typ innan jag åkte, fick aldrig reda på o det ordnade upp sig men jag håller tummarna för det!

Lämna En Hälsning Till Mig
Postat av: Miss Gullet

Pluttan då ;) Så glad & kul att du ville följa med dit ut <3

2009-03-09 @ 22:03:58
URL: http://silvertar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0