confused

Uch, känner mig förvirrad, trött, stressad och helt slut i huvudet ! Mitt humör går upp och ner som en jävla bergodalbana. Från att vara jätte glad och skratta till att nästan känna mig gråtfärdig på två sekunder.Jätte jobbigt."Vet du vad kärlek är så säg det nu. Vet du vad priset är för den?"
Känner mig liten och depp men blir snart glad och pepp. Känner för att skratta o skåla, men vill efter några sekunder bara vråla. Gråta en tår, tänka på igår. Allt är i dimma men vänta en timma. Sen är jag glad och snäll men kom inte för nära för jag kanske ger dig en "ordsmäll" Glömmer pengar, presenter och kläder märker ibland inte vad det är för väder. förivarrad flicka, glad tös, vuxen kvinna, jag du jag är confused.

Lämna En Hälsning Till Mig
Postat av: Hanna

Oj vad du låter deprimerad ?? :(

2009-05-25 @ 23:11:21
URL: http://missswanstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0