Det bankar och slå, det är tiden som går

Har varit på balen i dag med mina mysiga töser. Mycket folk så jag såg inte så mtycket. Men en och annan stilg pojk och vacker tös fick jag skymten av.
Kommer ihåg förra året då vi tyckte att det var helt sjukt att det var ett helt år sedan vi gick på bal, och nu har det gått TVÅ ! Vart tar tiden vägen? Ibland känns det som att tiden bara rusar förbi men i andra gånger som att den nästan står helt stila.
"Är det jobbigt att bli äldre, eller är det kul att va me?" - Winnerbäck. Btw vill så gärna se honom i sommar men han spelar bara på Hultsfredsfestivalen och på Peace&love. Kännes lite dyrt att köpa en biljett för nästan 800 när man bara vill se en artist. Men men det blir alla fall Takida med Hannababe i Borgholm, det ser jag fram emot ! Dax att börja plugga på texterna så man kan sjunga med :)
Och snart kommer Mumms hit. Vi ska åka och köpa jummi kvällsmat, det blir nog något att grilla, och sedan äta på altanen (vi är själva hos mamma) och titta på finalen till Robinson och mysa <3

Lämna En Hälsning Till Mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0