Det där med att göra allt så sent ..

Diskar, städar, tvättar och packar inför sommaren. Japp, jag måste göra allt i sista stund. Att göra något på dagen tycks inte fungera för mig jag måste göra det sent på kvällarna.
Det är inte klokt så mycket kläder jag har, vet inte hur jag ska få med mig allt till vetlanda i sommar. Men fastän jag har så mycket kläder så vet jag nästan aldrig vad jag ska ha på mig.
Uch tvätta till halv ett i natt känns inte lockande .. Nä det är väl bäst att jag fortsätter nu !

Lämna En Hälsning Till Mig
Postat av: Hanna*

Håller med , fast man har så sjukt mycket kläder så kan man stå i timmar å funder på vad man ska ha bara för en liten fika på stan typ !! Haha =)

2009-05-28 @ 23:19:35
URL: http://missswanstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0