vill men ändå inte


Vi kommer klara det här !

 

Uch nu idag är det redovisning. FY !! Vill inte men det ska ändå kännas skönt att få det överstökat ! Jag och Sandra har suttit med detta jävla arbete hur länge som hälst känns det som. Jag är så jävla trött på det nu. Som Sandra skrev igår "sommarlovet är mer efterlängtat än någonsin" och jag var inte sen att hålla med henne!
När vi har gjort vår redovisning blir det firande på staden med kaffelatte<3

Dunk dunk det är hjärtat som slår, vet du vad du gör flicka lilla? Klarar du verkligen det här eller har du tagit på dig vatten över huvudet. Dunk dunk, det är hjärtat som slår, jag hör det nog flicka lilla, jag hör hur nervös du är. Ditt hjärta slår och din kind är röd, dina ögon är blanka, du är nervös.

Lämna En Hälsning Till Mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0