Att vaccinera sig eller inte vaccinera sig - det är frågan

Då var sista föreläsning för denna kursen avverkad. Kursen har varit okej, inte riktigt lika mobbad som förra. Känns helt okej med pluggandet inför tentan på fredag med. Sen blir det tenta fest med. Ska bli kul, var ju inte med på förra eftersom jag var på Öland då. Skatten är världens underbaraste och hämtar mig och Elin på natten  Växjö <3<3

Elin berättade att riskgrupperna för influensan får ta vaccinet idag, imorgon och på torsdag i Vetlanda. Eftersom jag har astma är jag i riskgruppen. Är jätte velig om jag ska ta den eller inte. Uch.. HATAR sprutor ! och tänk om man blir jätte sjuk. Det har jag verkligen inte tid med. Ska jag eller ska jag inte - det är frågan ..

Måste städa här med innan jag åker hem. Elin följer med hit efter tentan så gör vi iordning oss här innan vi går på tentafest. Funderar på vad jag ska ha på mig .. Jag hatar verkligen att bestämma vad man ska ha på sig när man går ut. Jag vet aldrig vad jag ska ha och byter kläder sjuttioelva gånger !

Ränsade ju i garderoben i natt, hittade massa kul som jag glömmt att jag hade. kvart över fyra gick jag och la mig - Skämms Ida Maria Linnéa ! Måste bättre mig på detta och gå och lägga mig tidigare.

Funderar på vad jag ska laga för mat med .. Det är så tråkigt att laga ma och äta själv. Dessutom är det så svårt att komma på vad man ska göra, känns som jag gör samma rätter hela tiden. Okej inte som Hanna, som lever på nudlar ;) haha Hon är för söt. Men, men gör ger henne (och D:et) ett stort + för maten i fredags, det var jätte, jätte gott !! J

jag är glad att min svensklärare inte läser min blogg för jävlar vilken dålig svenska det är. Helt fel i meningsuppbyggnaderna och stavningen ska vi inte prata om. Men det är väl det som är lite charmigt kanske?




Lämna En Hälsning Till Mig
Postat av: Miss Hanna

Nudlar 4-ever !! haha ;) Ja tack , tur att ni gillade det :)

2009-11-03 @ 15:16:49
URL: http://thecellardoor.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det är jätte svårt för alla säger olika. Endel säger att man inte får jätte mycket biverkningar av sprutan(lite får man ju alltid). Ja herre min gud. Men har du bestämt om du ska ta den?

2009-11-03 @ 16:10:29
URL: http://sandrishh.blogg.se/
Postat av: Ida

Tror att jag ska det. Men vet inte om jag gör det nu (är ju i riskgruppen) eller om jag gör det sen när andra får göra det.

2009-11-03 @ 19:16:30
URL: http://idalindahls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0