Skärpning IdaMariaLinnéaLindahl !

Uch, fy och blä ! Imorgon är det dags att skärpa sig igen ! Att inte träna gör mig jätte sötsugen och jag vill inte tänka på allt jag småplockat i mig idag. Hur mycket socker är det inte i glögg? det vill jag knappt tänka på. Och bullen till .. och den goda toffifeen som skatten köpte i Tyskland. Och min nya passion är glass .. Nä uch det här är INTE bra ! Nådde ett delmål för typ två veckor sedan men nu har jag gått upp igen .. Men nu är det som sagt skärpning igen. Förstår inte varför det är mycket lättare att hålla koll och inte äta skräp i växjö? Det har nog delvis att göra med att jag tränar när jag är där.

Jag är jätte nöjd med det jag lyckats med, faktiskt, det är jag. Men jag vet att jag kan bättre. Jag ska nå mitt mål till maj. Har ju sagt att jag ska pirca mig i naveln om jag lyckas med mitt mål, men jag får se om jag gör det.

Hannas fina percing (hoppas det är okej att jag lagt ut bilden, hittade den på din bdb så jag tror det är okej)


Detta för ALDRIG hända igen !!!



Det är en början alla fall :)

Lämna En Hälsning Till Mig
Postat av: Sandra

Du är så himla duktig darling. Akta så du inte går ner för mkt, det är inte roligt det heller.

2009-11-30 @ 21:36:03
URL: http://sandrishh.blogg.se/
Postat av: Miss Hanna

Hihi..min magis ! Tycker du är duktig & tuff som ens klarar av att sätta sånna mål ! ;) & jag håller tummarna för piercingen i navlen ! :) :)

2009-12-01 @ 12:58:17
URL: http://thecellardoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0