Eller hur, te i mängder och det där med att vara en jojo

Har varit ganska duktig idag ändå... Nästan läst ut häftet till tentan imorgon och varit ute och promenixat. Trodde inte någon kunde säga "Eller hur" mer än vad Hanna gör, men under promenden idag sas det hela tiden !
- Fan vad jobbigt med tenta på fredag igen
- Eller hur !
- Fest på fredag asså
- Eller hur
- Läraren är lite knäpp
-Eller hur
Ja ni förstår, och så höll det på ;) haha nä inte riktigt. Lånade lite nya filmer med, gillar i mängder! Försökte hitta några filmer som Baby skulle gilla men det uppskattade inte. Synd, där fick man för att man ville vara snäll.

Te, snus och frukt har gjort min pluggkväll. Okej Älskling kan hålla med dig om att te faktiskt är beroendeframkallande. Men våra tesorter mobbar han. Vad då är det något fel på kokosnöt, chai, mint och vanilj te? (Det är inte samma utan fyra olika sorter) Omväxling förnöjer sägs det ju men nu måste jag nog dricka upp lite te innan jag köper nytt, har ju te i mängder nu

Sötaste avslutet med Mandy på msn med
-Måste nog sova nu
- Ja gör det godnatt kyssar
-kyssar
- Och KÄRLEk
- mi määängder
- Maaasvis
-Allltiiid
- Förevigt
- Fyra varv runt jorden och tillbaka
- Fyra varv runt jorden i evigheten och tillbak
naw, så sött <3<3<3 Miss ya Pluttan, i helgen måste vi träffas !

Kort på The sexy Devils kommer...

Hade bestämt att jag inte skulle vara uppe längre än halv ett idag. Vi får se hur det går, fick plötsligt ett sådant sug att kolla igenom garderoben.

Imorgon blir det till att åka tillbaka till Vetis, jobbar ju på onsdag. Sandras kommentar när hon hörde det "du åker ju fram och tillbaka som en jojo". Haha hon är för söt den där. Men lite så är det. Har jobbat ganska mycket ett tag nu, det är visserligen bara bra för extra pengar är ju alltid välkommna, men det blir ju som sagt ett evigt farande. Har ju tenta så ofta med så då måste man tillbaka igen. Men sen när min "vickperiond" är över ska jag försöka att vara mer i Växjö. Och när Älsklingen flyttar tillbaka til Horjesas ;) kommer vi ju också vara mer i Växjö.

Ett tips från mig till dig - om du dricker grönt te, ha inte i påsen för länge för då smakar teet hö ! Ska gå och hälla ut koppen nu och göra en ny som förhoppningsvis smakar bättre.

Hoppas att kärleken min ringer igen när han kommer hem, annars får jag ringa honom. Han har städat och gjort så fint i sin lägenhet nu att jag knappt är välkommen där. Han tycker bara att jag stökar ner, förstår inte riktigt vad han menar jag som alltid är så ordningssam ;) Not !

haha nä men ska fixa mitt te nu och börja rota i garderoben.


Lämna En Hälsning Till Mig
Postat av: Sandra

Te och frukt är bäst. Men snus kan man gärna skippa baby, det är bara onödigt. ;)

2009-11-03 @ 09:58:47
URL: http://sandrishh.blogg.se/
Postat av: ida

Att det är :)

2009-11-03 @ 12:21:25
URL: http://idalindahls.blogg.se/
Postat av: Miss Hanna

Te, snus & frukt är jummi i mängder! :) Jag säger bara te, te & te <3 Va roligt att du skrivit så mycket , kul att få läsa lite , se vad som händer min flicka där borta i andra änden ! :) Kysss

2009-11-03 @ 12:55:21
URL: http://thecellardoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0