Från tanken genom fingrarna och till bloggen

Staden med Sandra o Manda var mys. Köpte lite beövliga saker som jag hoppas hjälper ;) Håller med Sandra om att "shoppa på apoteket är inte billigt" !


Bild från förra sommaren på mig och mina fina <3<3

Var på simhallen och fixade mitt träningskort så nu när tentan är gjord ska jag börja träna ordentligt igen. Möttes ju av en glad överraskning när jag var hos mamma sist så det vill jag ju inte förstöra!
Ikväll har jag provat lite outfits inför helgen. Tror jag ska ha en svart klänning. Vill ha bestämt i förväg vad jag ska ha på mig nu när vi är så många som ska göra oss iordning. Ska låna lite smått o gott av sis me :) Är lite nervös för det här med att köra. Tänk om det börjar snöa. Jag har aldrig kört i snö, inte ens övningskört. Och töserna som ska med vill inte stanna för länge på söndagen men jag tänker ju absolut inte köra för tidigt med tanke på att vi ska dricka dagen innan. Visst ska jag inte dricka mycket och jag ska sluta tidigt men jag vill ju inte ta det för lugnt heller. Vi får se hur det blir. Jag har ju bilen, så jag har ju makten ;) haha nädå jag vill ju inte heller komma hem försent på söndagen. Jobbar ju på måndagen igen så det vore skönt att vara hemma några timmar på söndagkvällen. Sen vill jag ju träffa Skatten med som jag inte kommer se på hela helgen. Träffade ju inte honom så mycket helgen som var nu heller eftersom jag var ute i växjö i fredags och sedan var vi hos hans föräldrar lördag förmiddag och sedan var det utgång på kvällen och min pappa på söndagen. Men, men. Det får vi ta igen sen när vi flyttar ihop. och jag bor ju faktiskt ganska mycket hos honom. Lite för mycket känns det som ibland. Inte för att jag inte tycker om att bo hos honom men jag har ju faktiskt också en fin lägenhet som jag betalar en ganska saftig hyra för. Och sen vill jag ju träna med- det är ju så kul ! men har som sagt jobbat ganska mycket denna månaden och det blir nog någon vecka till och sen har jag inget vick och då blir det mer tid i Växjö.
När Skatten flyttar hem i januari kommer vi ju vara mer i Växjö.

Imorgon ska jag försöka hinna städa upp ordentligt här och börja packa innan skolan. Går mellan ett och fyra. Skönt med sovmorgon men det är ganska drygt att gå så sent. Mellan tio och tolv är perfekt ! Vi går ju bara två dagar i skolan denna kursen det är jätte härligt, dock har vi ju mycket att läsa eftersom vi har tentor så ofta men det är skönt att kunna göra det hemma. Det kommer kännas jätte konstigt om vi i nästa kurs går hela veckan i skolan. Undra hur jag ska orka det.

"Jag har det varm och tryggt jag har en lampa vid sängen"

"En fjäril flyger mellan oss ibland. Du kan kalla den lycka. Den är svår att fånga. Den vill slita och rycka som vilken lycka som helst, vilken fjäril som helst. Vi kan sjunga tillsammans om en längtan som aldrig blir still. För alla oss som aldrig vet vad vi vill. Det finns en sång och en dröm om en lycka så öm för oss som aldrig ska till att fånga en fjäril."


Hade som mål att gå och lägga mig vid halv 11 idag. Vad fan hände med det? Hur kan jag ha så svårt för att bara gå och lägga mig? Jaja, igår var jag vaken till halv 3 så om jag går och lägger mig vid ett så är det ju alltid en liten förbättring. "Sakta men säkert går det frammåt, det måste man tro"! Nä men seriöst, jag måste få koll på min sömn så att jag inte är så förbannat trött jämt. Men jag kan bara inte sova för tidigt.. Suck suck hockeypuck.


Lämna En Hälsning Till Mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0