Hej mitt vinterland och ett litet tecken på min kärlek.

Nä så allvarligt är det väl inte men var fan kommer snön nu för. Visst det är fint och mysigt och allt men inte nu ! Och inte när man jobbar i skolan och måste vara ute. Hade dessutom ingen vinterjacka när jag jobbade idag så jävlar vad jag frös!

Har nog blivit lite småsjukis med. Näsan är täppt och halsen gör ont. Uch, vad har du varit för sjuk hanna? funderar på om jag blev smittade/smittade dig i helgen.

Kvällen ser ut som så att det blir plugg och tedrickande, sen köpte jag ju
"lyxchoklad" igår. J Ummie. Det behövs när man sitter hemma i höstmörkret och pluggar.

Igår kväll/natt (12 tiden) när Älsklingen kom hem hade jag städat och gjort jätte mysigt i hans lägenhet. Tänt ljus i hallen och på borde i köket, även ställt i två blockljus på golvet i badrummet. Lagt en handduk och tidningen i en fint. Tagit fram hans favorit myskläder att ta på efter. - Ett litet kärlektecken från mig. Han blev glad och jag blev glad för att han blev glad. Har tyvärr glömt min kamera hos mamma så jag kunde inte ta några kort :( Han var så söt när han var och handlade i söndags och hade köpt kex och ost för att jag han vet att hjag gillar det. Det var ännu mysigare när han hade köpt det utan att jag bett honom. Små saker betyder så lite och kan göra någon så glad. Som en gullig lapp på bordet eller en blomma när man inte fyller år, utan bara för man vill.

Nä ska skriva ner alla min underskrykningar nu, ska avsluta med att citera N "geobisfären är en besfärlig grej"



Lämna En Hälsning Till Mig
Postat av: Sandra

Det låter jätte mysigt. Ni är så söta så <3 Mörkchoklad med smak är det bästa som finns (nästan), jag har köpt en ny sort nu. Det är så bra att ha hemma :) Förresten vad gör ni i helgen?

2009-11-04 @ 18:01:33
URL: http://sandrishh.blogg.se/
Postat av: Miss Hanna

Jag har haft feber å ont å konstig i hela kroppen typ, varit jätte seg . Men nu är jag på topp igen (tror jag) Ett litet tipps, blanda ingefära pulver i ett glas me vartvatten , jätte äckligt men de hjälper (enligt Kim) ;)

2009-11-05 @ 00:15:27
URL: http://thecellardoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0