Helgen v.47 -09

Helgen som varit har verkligen varit toppen. Fredagen spenderades hemma hos Frida men Sandra o Manda. Det blev Idol, godis och snack. Supertrevligt :)

Mobbade elle söta jag vet inte, men när vi var och handlade valde vi en liten m&m plutt var. Självklart hade vi bestämt vilken färg som var vår egen med. Min var blå, Fridas gul, Sandras rosa och Mandas gul röd.

På lördagen var det staden med Hanna, Manda o Frida. Lite shopping och fika. Myspysigt<3

Fina Mandy o Hanna <3


Fina Frida <3

Men uch jag har shoppat ganska mycket denna helgen..

På kvällen gick jag & Skatten och åt på Chili Thai. Det var jummie. Men som de som känner mig vet gillar jag inte ris så jag beställde pommes till mina tre små rätter. Servitrisens reaktion när jag frågade om jag kunde få pommes: ja .. varför inte. (sen log och och tittade lite konstigt på mig)
men men det känns ju lite onödigt att köpa mat för över hundra kroner som man inte gillar. Dessutom, pommes kan man äta till allt !



Min fina Älskling

I söndags var Hanna här och fotade mig och syskonen. Ska bli lite julklappar :) Tack för hjälpen vännen.

See ya
/Ida

Lämna En Hälsning Till Mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0