Hur gick det här till?

Helt sjukt hur trött jag är nu för tiden. Orkar bara inte gå upp på mornarna. Klockan ringde typ 7 för att jag skulle ha god tid på mig att göra mig iordning tills bussen som gick vid halv 9.
Uch tänkte jag när klockan ringde. Jag kan sova en kvart till. Sen blev det något fel och nästa gång jag vaknade var klockan halv 9. Fan! tänkte jag. Det var den bussen. Så det var bara att pallra sig upp och se om det gick någon buss senare så jag hinner itid till skolan. Halv 12 går nästa buss så det blir till att stressa på stationen och sedan gå direkt till skolan. Blä .. gillar inte att vara stressad. Och jag avskyr att gå upp på morgonen !

Lämna En Hälsning Till Mig
Postat av: Sandra

Kan du färga håret imorgon fm? Bra och veta, så jag kan planera min dag. Vilken tid passar i så fall?

2009-11-10 @ 22:12:15
URL: http://sandrishh.blogg.se/
Postat av: Miss Hanna

Det där med att stressa lönar sig aldrig i längden !! :S

2009-11-10 @ 22:27:29
URL: http://thecellardoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0