Modell för en dag, tyskland, första advent och lite sånt.

Denna helgen har också varit hellyckad. Har inte festat denna helgen heller - vad är det med mig? Har helt enkelt inte hunnit.. Men nästa helg hoppas jag att det blir fest i Växjö med mina favvo flickor <3

I fredags blev vi fotade, modell för en dag. Frida hade vunnit och bjöd med mig. Det var jätte kul. Sminkningen blev jätte fin och korten jätte bra :) Tack Frida för att jag fick följa med. Köpte 6 bilder fast än de var jätte dyra. Men men, som sagt de blev jätte bra och det är ju ett ones in a lifetime tillfälle.



I lördags var skatten och jag i Tyskland. Vi tog en bussresa dit och köpte massa jummie dricka- tycker om i mängder ! (hoppas som sagt att det blir fest nästa helg så jag kan provsmaka  lite av mina cider)

Söndags var det ju första advent. Skatten och jag adventspyntade lite i han lägenhet och var på julmarknaden. Mys i mängder<3 Sedan blev det några avsnitt av Sunes jul. haha så sött.

Om några timmar ska jag tillbaka till Växjö. Funderar på om jag ska träna idag .. får se.

Lämna En Hälsning Till Mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0