New moon

Ja igår var ju Sis o jag och tittade på new moon.

Den var riktigt bra, mycket bättre än ettan. Det ända som var lite irriterande var slutet, eller det var typ inget slut. Det kändes som det var ett sånt slut som det är i en serie som går en gång i veckan, inte på en film som trean inte kommer ut förrän om ett år.
Men som sagt filmen är bra och genomtänkt. Och boysen i filmen är ju inte fy skam ;) Vet att alla tycker Edward är jätte het men jag tycker fan att Jacob är snyggare.. 



Funderar på om jag ska orka läsa böckernar, vet inte om jag är för gammal. Många i min syrras ålder har läst den så jag kanske är i äldsta laget, men men  vi får se.

Lämna En Hälsning Till Mig
Postat av: Manda

Jacooooooob ! <3

2009-12-05 @ 11:09:41
URL: http://mandysander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0