Och så har ännu en dag gått ..

.. och en ny vecka har påbörjats. Har jobbat några timmar på mogärde idag, alltid kul och pengarna kommer ju också alltid till användning !

Annars har dagen varit ganska lugnt, var på banken en sväng med och fixade en grej.

Ska berätta en sak jag gjorde som verkligen är jag i ett nötskal.
Började tappa upp ett bad och medans badkaret höll på att fyllas satte jag mig för att läsa lite bloggar. Läste Hannas blogg och blev kände att jag var tvungen att ringa henne. Glömde såklart bort badet. Efter ett tag kommer Björn in i sovrummet där jag pratar i telefon och säger nått i stil med "Ida för i helvete vad gör du, det är översvämmning i mitt baddrum!" oups ... som sagt, det hade ju jag glömt bort... det är inte lätt att vara förvirrad som jag !

Börjar inte förrän 1 imorgon så jag stannade en natt till i Vetis. Men jag åker nog tidigt imorgon för jag har lite att fixa innan jag börjar. Sen på eftermiddagen blir det fika med Sandra o Mandy, gillar i mängder <3 Vi ska planera lite till den efterlängtade trippen till Västervik. Manda har ju en ledig helg fram tills februari så självklart bokade vi upp henne den helgen ;) Men sen du Hanna stumpan är det du som får ta din söta rumpa och sätta dig på bussen och åka till oss i Växjö ! ;) <3<3

Tänkte lägga upp lite bilder från helgen med:

Tänkte ta lite bilder när jag kom hem från tentafesten, men de blev visst inte så bra som jag trodde (undrar vad det berodde på ;) Men här är iallafall ett smakprov:  


Lördagen som började hemma hos Björn och avlslutades på hotellet:

Min fina Mandy o jag <3<3


Fridagumman o jag <3<3 (Tack för låntet av linnet).

Jag hade en mycket trevlig kväll. musik och behövligt snack hos Björn. Och sedan skaka rumpa ordentligt på hotellet. - detta min vänner tycker Ida mycket om !




- Hur skulle ni göra om ni vill ta ett sexigt kort?

-Den här wiskyn luktar inte alls äckligt
- nä det gör den inte, och den smakar typ vanilj.
Jätte stolta var vi över att vi druckit "wisky" trodde vi. Men när Björn sen körde hem Manda och vi berättade att vi druckit Kapten Morgan wiska idiotförklarde han oss och sa att det inte alls var wisky utan rom. Haha ja där fick vi för att vi trodde vi kunde dricka wisky. Och plötsligt så förstår jag varför fredriks kompis hade blandat den med cola. Wisky och cola hade jag aldrig hört talas om- men rom och cola, det känner jag faktiskt till.




Söndagen hemma hos papi på farsdagsfika:




Lämna En Hälsning Till Mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0