tentan

Tentan igår kändes ganska okej så jag hoppas verkligen att jag klarade den.

Sen blev det ju tentafest, och som vanligt det stor problemet med att bestämma vad man ska ha på sig. Förstår inte hur det kan vara så svårt?! Vill ha den svarta "genomskinliga spetts" gämt. Tack Älsklingshanna för den!

Sen tittatde Anna förbi utan förvarning, stackarn fick se min lägenhet i en inte allt för städad version. Men det var trevligt, och sällskap när man ska gå är ju aldrig fel. Dessutom gjorde jag mig iordning typ dubbelt så snabbt när hon väntade.

Stickan ringde nu, det blir middag hos svärföräldrarna idag, och han var i växjö så han ska hämta mig. Måste rusa.

Lämna En Hälsning Till Mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0