Träning gör mig lycklig.

Ja, wiee, lycka var att jag fick en plats på steppen. Det var välbehövligt eftersom det var ett tag sen jag tränade. Har ju varit sjuk och haft mycket att plugga inför tentan. Men ingen träning på två veckor, sjukdom och alkohol hade satt sina spår ska jag säga er. JÄvlar vad trött jag var, men det var härligt. Det ska kännas att man tränar !

Sen efter steppen färgade jag Sandras hår. Och det satte också sina spår. Mina fingrar är typ helt lila och det går inte bort ! Det är tur att jag tycker om dig stumpan ;) <3<3

Sandra berättade om ett par hetingstövlar i kosta som jag är sugen på att åka och titta på. Lårhöga i mocka, hur snyggt är inte det !! Ska nog ringa och fjäska för Älsklingen, önska mig lycka till för det lär nog behövas.


Lämna En Hälsning Till Mig
Postat av: Sandra

Tack fina du för att du färgade mitt hår. <3. KLart träning gör en lycklig, de är ju nästan det bästa som finns. :) Ångrar lite att jag inte köpte stövlarna faktiskt, dom är sjukt heta. Men de är ju lite för hög klack. Kanske inte kan få allt man önskar sig :S

2009-11-12 @ 10:18:03
URL: http://sandrishh.blogg.se/
Postat av: ida

Nä, tror det var bra att du inte köpte dem om du känner så. Du hade nog inte använt dem så mycket då. Haha min hand är fortfarande lilabrun ;)

2009-11-12 @ 13:52:45
URL: http://idalindahls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0