är vad man kallar en kvällsmänninska

Ja, jag fattar inte varför jag har så svårt att gå och lägga mig på kvällarna? Har igentligen inget jätte viktigt för mig. Går och städar lite och småfastnar lite framför tv:n ibland. Imorgon blir det mer plugg och städning så jag borde gå och lägga mig så jag orkar det.

Steppen gick as kalas, jätte roligt är det. Får se hur mycket träningsverk jag har imorgon..

Såg nu ett det en till (som loggade in på mns) som gillar kvällar bättre än mornar (eller vad det nu heter).
Ska snacka lite med henne sen drar jag och lägger mig.

Lämna En Hälsning Till Mig
Postat av: Sandra

Glöm inte att välja kurser till våren. Sista dagen idag :)

2009-10-15 @ 12:58:35
URL: http://sandrishh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0