Bara trött på allt !

Jag vet inte vad det är. Höst depp kanske? Jag är så sjukt less på allt. Vill göra något annat. Inte bara gå runt och göra samma sak dag efter dag, vecka efter veck.
Funderar på att ta ett uppehåll efter denna kursen. Kanske åka som au pair som jag alltid velat. Vet att jag inte har lång tid kvar men just när är jag så uttråkad. Skatten ska ju ta sitt lassbilskörkort så han kanske med kan jobba någon annan stans. Norge kanske? eller någonstans i usa. Jag vill alla fall komma härifrån !

Lämna En Hälsning Till Mig
Postat av: Sandra

Du kanske har valt fel kurs. Eller känner så lite kanske, för ifall det är en tråkig kurs blir ju typ allt tråkigt :(. Är me så sjukt sugen på att börja jobba. Har me sagt ett tag att jag är sugen på Norge, jobba och känna massa pengar :)

2009-10-01 @ 16:12:26
URL: http://sandrishh.blogg.se/
Postat av: Ida

mmm kanske. Den här delkursen är tråkig men den förra var jätte intressant. Tur att den slutar snart ! men är sjukt sugen på att åka som au pair !

2009-10-01 @ 16:58:28
URL: http://idalindahls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0