Step och lite till

Har varit och tränat stepp ikväll. Det var kul men jävligt dyrt ! 100 kroner för en gång, helt sjukt ! Sen hamnade vi längst bak med så jag såg typ ingenting :( Men men, det verkade roligt och jag ska absolut gå nästa vecka ! Ska köpa mig ett kort med så jag får träna hur mycket jag vill.

Hur gick det med mina planer igår då? Jag var ute och sprang, duktig jag är ;) Städade lite och gjorde resten på lunchen. Mormor sa att jag hade det städat och fint så det var ett bra resultat. Min frys är nu proppfull med mat, me like :) mitt duschavlopp är även ränsad. Min mormor o morfar är bäst !

Men pluggandet .. Jag säger bara fyyyy faaan ! känns som jag helt tappat orken. Föreläsningen idag var dock väldigt intressant, men när jag skulle hem och läsa tappade jag orken helt. Imorgon måste jag bara plugga !

Sen blir det ju fika med Mandy o Sandra på stan me, gilla i mängder !

Funderar på om det går något bra på tv ikväll? Ska nog ta reda på det nu.

Step, roligt, jag tycker absolut alla ska prova detta !

 



Innan jag begav mig ut och sprang


Lämna En Hälsning Till Mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0