Jabb, jabb sidekick

Duktig jag är, har varit och tränat combat. Det var riktigt roligt faktiskt men väldigt svårt med alla slag och sparkar. Elin var jätte bra träningsledare och gjorde att man blev super pepp ! "jabb, jabb side kick ! Tror jag ska gå nästa vecka med. I morgon kanske det blir bodypump med om jag hinner, ska ju jobba med.

Var och köpte Hanna mysli (eller rättare sagt Fanny mysli). Nu blir det te knäckebröd mysli och idol. Känns som när jag var i Gamleby. Saknar dig redan stumpan<3

Har inte varit i Växjö alls mycket denna veckan. Det måste det bli ändring på nästa vecka. Vill ju hinna träffa Sandra, det blir ju inte så mycket nu när vi inte går i samma klass.

Ska kolla upp det där med au pair med, vill verkligen det !

Nu vaknade Björn så ska mysa lite med han..

Lämna En Hälsning Till Mig
Postat av: Miss Hanna

Ja det är verkligen så Gamleby ..Te , knäckis , mysli å Idol ;) Myys <3

2009-10-01 @ 21:15:39
URL: http://thecellardoor.blogg.se/
Postat av: Sandra

Saknar dig <3

2009-10-01 @ 22:11:29
URL: http://sandrishh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0