Lördag morgon (för mig iallafall)

Vaknade nyss. Förstår inte hur jag alltid kan sova så länge. Björn ligger fortfarande och sover så jag har lite tid att sitta här. Uch jag har ont i huvudet och mår illa, blä ! Hoppas att det går över efter lite frukost. Björn och jag pratade om brunch pizza igår men nu är jag mer sugen på fil, mysli och te.

I eftermiddag ska vi fira min farbror som fyller 40. Min stora fundering är som alltid när jag ska iväg någon stans, vad jag ska ha på mig. Vad har man på sig på en 40-års fest? Sen är det party hos Frida och Totte så jag måste planera vad jag ska ha på mig då med så det går snabbt att byta om. Just det, måste ju höra med Manda och Sandra med om de ska dit.

Nä ska gå och väcka Baby nu och höra om han vill äta frukost med mig, sen blir det nog en sväng till systemet.

Lämna En Hälsning Till Mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0