Lördagen än så länge ..

So far har dagen spenderats med att fika med Älsklingen, Hanna o Dennis. Även hunnit med att kika i lite affärer och tittat förbi hos pappa. Det var länge sen så det var trevligt.
Ikväll blir det hotellet med hanna, men jag ska vara nykter eftersom jag ska köra på Björn. Känns lite konstigt att jag ska v
ar fyllechaffis, har aldrig varit det förr. Men jag kan dansa nykter - Ugglas sång handlar inte om mig. Inga undanflykter, jag kan dansa nykter.
Ska bli mycket trevligt, hoppas att manda och hennes revygäng också ska ut.



Min fina Hanna o jag hemma hos henne på påskafton.

Lämna En Hälsning Till Mig
Postat av: Miss Hanna

Fina vi <3 Ska bli mysigt å skojsigt ikväll !! Snyggast ska vi lätt va ;)

2009-10-24 @ 20:58:51
URL: http://thecellardoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0