Mors lilla lathund sa:

Har fikat med mina fina flickor Manda o Sandra idag <3 Träningspasset jag gick på var väl okej. Inte lika kul som aerobics och step men det var skönt att komma iväg och träna sådär på morgonkvisten. Fika var jätte mysigt, det är sådant som förgyller dagen och borde göras oftare.

Har tappat kollen på min nyttiga matlagning, nu lagar jag bara sånt som går snabbt för jag orkar inte vara i köket. Är inte als så duktig som jag var innan sommaren - skämms på mig.

Tittar runt lite i min lägenhet och funderar på hur det skulle kännas att på riktigt dela en lägenhet med Björn. Det känns som jag börjar bli redo för det. Vet ju att det är han jag vill vara med och jag saknar honom när ´vi inte träffas. Känner mig redo att bilda ett bo tillsammans han och jag. Till sommaren kanske. Jag vill, vill du? Blir lite pirrig nu. Vad mysigt det skulle vara men skulle vi stå ut med varandra? Det får tiden utvisa men jag är villig att prova.

Sen får vi ju inte glömma det där med att jobba utomlands. Det är något jag verkligen vill göra. Jag måste ! Jag vill inte vakna upp och vara 50 och inte gjort något med mitt liv. Det är nu man har chansen. Nu när man är ung och bara har ansvar över sig själv. Jag vill och jag måste våga ! Du kan väl följa med ? ;)

Måste tacka Min fina Sandra för lånet av tvättbrickan, det var verkligen behövligt ! uch, måste leta reda på min ! jag förstår inte hur jag kan slarva bort saker hela tiden? jag är fan helt jävla otrolig. Helt sjukt. Försöker lägga saker på samma plats hela tiden men jag glömmer mig hela tiden. Bläk - ordning och reda pengar på fredag fröken Lindahl !

Mors lilla lathund sa jag gillar att jobba bra, men tycker du som jag, tycker du som jag så gör jag det en annan dag. I morgon ska jag knoga hela långa dan ja oj oj oj vad jag ska gno. Ja för ser du mors lilla lathund sa ingen kan så bra som jag. Men tycker du som jag, tycker du som jag så gör jag det en annan dag.



Lämna En Hälsning Till Mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0