Nu är det slut på veckan det är dags för fredagsmyyyyyyyyyyyys <3

Japp, japp har jobbat färdigt för någon timme sen så nu tar jag helg. As nice. Baby och jag ska ut och äta ikväll, jummie ! Blir nog black and white, det godaste som finns jag lovar. Har slingat håret nu med. Färgen räckte inte men jag hoppas det syns lite alla fall. Har haft förjävlig utväxt ! Barn är så jävla roliga, så mycket söta kommentarer de fäller... - Min pappa är inte hemma idag han jobbar i många olika länder - jasså? Vilket land är han i idag då? - I Sävesjö haha så jävla sött ! Vi gjorde fredsduvor för att det är fn-dagen imorgon. Men det hela slutade med att barnen gjorde fredspapegojjor och brevduvor och jag vet inte allt. Jag försökte förklara varför de gjorde fredsduvor. Berättade att det var en organisation som många länder var med i som bildats för att det inte ska bli krig som heter fn och på lördag är det fn-dagen. När en annan lärare kom in i rummet ch frågade om de visste varför de gjorde fredsduvor sa en söt liten unge -För att det är lördag imorgon. Ännu mer skratt, haha barn .. Jag har valt så rätt yrke !

Lämna En Hälsning Till Mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0