Så många borden, så lite lust !

Nu sitter jag här igen fast jag igentligen har tusen andra saker jag borde göra.
*Plugga - har tenta på fredag som jag typ inte pluggat något till.
* Städa/diska - mormor och morfar kommer till mig imorgon och då MÅSTE det vara städat här.
* Springa - måste hålla igång nu så jag inte tappar all kondition jag byggt upp. Var länge sen jag sprang nu. Måste ju komma i mina "komma i byxor" till maj

Fixade naglarna innan (gör allt utan det jag borde, jag vet). De blev jätte snygga :) Fransk manekyr. Men det är så jobbigt när man målat naglarna, jag kan aldrig sitta stilla länge nog så jag får alltid märken i lacket.

Köpte "varmakoppen" typ, fruktsoppa igår och tänkte ta mig en kopp nyss. Den smakade bara socker, Blä ! Ska göra mig en kopp med mitt goda mint te istället.





Mitt jummie mint te :)


Lämna En Hälsning Till Mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0