Sexy Ladys !

Lätt att vi var sexigast och snyggast igår, eller och att vi var ! As heta kläder vi hade på oss ;)
haha Simon vill knappt att vi skulle gå in på hotellt
- ska ni ha på er det dä?
- ja, det ska vi
- men va fan, .. men ni ska väl inte till hotellet?
- Att vi ska !

Och ja, lätt att vi kan skaka rumpa även om  vi är nyktra ! Vi är bäst Hanna och jag älskar när du är i Vetlanda !

Idag har det blivit pizzamys med Älsklingen, Hanna o Dennis. Nu är det goos med Älsklingen, film och te som står på schemat - tycka om i mängder !

Imorgon börjar jag sent, det är alltid skönt på måndagar. Ska köra till Växjö själv med för första gången, önksa mig lycka till !

Nä ska återgå till den nya filmen och prova mitt nya röda te som Sandra rekomenderade.

Lämna En Hälsning Till Mig
Postat av: Sandra

Lycka till :) Hoppas ni haft en bra helg <3

2009-10-26 @ 08:08:16
URL: http://sandrishh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0