Slipping through my fingers

Slipping through my fingers all the time
I try to capture every minute
The feeling in it
Slipping through my fingers all the time
Do I really see what’s in her mind
Each time I think I’m close to knowing
She keeps on growing
Slipping through my fingers all the time


Hon börjar bli stor nu min lillasyster. Jag hänger inte med. Jag känner inte igen henne. Vad pratar hon om - hon min fina lilla Sabina, kan ju inte prata om sånt. Vad gör hon, vem är hon. Som sagt när jag tror att jag känner henne och vet var jag har henne har hon förändrats jätte mycket till nästa gång jag träffar henne. Det är så mycket jag inte vet om henne. Jag ble helt shockad idag när vi pratade. Samtidigt känner jag igen så mycket av mig själv som fjortonåring i hennes sätt att vara, prata och tänka. OCh jag kan bara säga att jag förstår att mamma var orolig. Men hon är ju liten, hon är ju min lilllasyster. Vi kom även fram till att det är mycket hon inte vet om hur jag var när jag var i henne ålder. Hon trodde jag var den där perfekta flickan och dottern som aldrig gjorde något fel och som alltid var glad - knappst ! Åttan, jag säger bara jösses ! Jävlar vad deppig jag var då. Det känns som det är något som hör flickor i åttan till men ändå blir jag lite orolig för henne. Hon är ju min lillasyster och hon är liten.

Little sister, dont you
Do what your big sister done




Lämna En Hälsning Till Mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0